.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمب ۶ کافه و رستوران هنجارشکن در بابلسر
۶ واحد صنفی در شهرستان بابلسر به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی و رفتارهای هنجارشکنانه پلمب شدند.
پلمب ۶ کافه و رستوران هنجارشکن در بابلسر

به گزارش شمال نیوز ، روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در اجرای مصوبات کمیسیون نظارت و ماده ۱۷ قانون نظام صنفی، همه اصناف و بازاریان مکلف به اجرای قوانین و مقررات جاری کشور هستند و با هرگونه هنجارشکنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

طرح برخورد با تخلفات صنفی و رفتار‌های هنجارشکنانه جدی و مستمر خواهد بود و پلمب و جریمه واحد‌های صنفی در اساس مطلوب نظر ما نیست و به طور قطع باعث خسارت مالی و معنوی کسبه و اصناف در بازار خواهد شد، ولی به عنوان یک نهاد نظارتی در صورت مشاهده تخلفات مشهود و عینی مکلف به برخورد قانونی هستیم.

در مورد زمینه و رسته فعالیت ۶ واحد پلمب شده صنفی در روز‌های اخیر باید گفت این واحد‌ها در فروش پیتزا و غذای آماده و قهوه فعالیت داشتند که نسبت به هنجار‌های اجتماعی و شئونات اسلامی بی‌توجه بودند که این امر منجر به پلمب واحد‌های مذکور شد.

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر در اطلاعیه خود می‌افزاید صاحبان مشاغل و صنوف، رعایت شئونات اسلامی را جزو وظایف کاری خود بدانند و مدیران واحد‌های صنفی، کارکنان فعال در محل کسب خود را به درستی مدیریت نموده و نسبت به رعایت مقررات و قوانین جاری کشور حساس و متعهد باشند تا بازاری آرام و بدور از معضلات اجتماعی را در سال جدید شاهد باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.